1e bericht - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Jorien Vos - WaarBenJij.nu 1e bericht - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Jorien Vos - WaarBenJij.nu

1e bericht

Door: Jorien

Blijf op de hoogte en volg Jorien

20 Maart 2017 | Bonaire, Bonaire

Lieve mensen,
Ik wil graag iedereen bedanken die mij een goede reis en tijd op Bonaire hebben toegewenst. Ik heb dat erg gewaardeerd.
En nu een eerste berichtje van mij uit het mooie en warme Bonaire. Mijn eerste week zit er alweer op. Het is pas een week maar het lijkt veel langer. Heb ook best wel veel gedaan: scooter gekocht, allerlei huishoudelijke dingen aangeschaft. Er bleek nl vrijwel niets te zijn in het appartement. Dus moest ik van alles halen, van een emmer tot een blikopener en textiel, enz. Iedere keer vergat ik natuurlijk wat, maar daardoor kon ik goed oefenen met de scooter. Ik had van mijn leven nog nooit op zo'n ding gezeten, maar nu scheur ik overal naar toe, ideaal.
Ik ben nog maar 2 keer naar het strand geweest. Zelfs zonder zon en met insmeren dreig ik te verbranden, dus blijf ik lekker in de schaduw. Er waait hier bijna altijd een stevige wind. Dat is fijn want anders zou het veel te warm zijn, nl. Ca. 29 graden.
Snorkelen doe ik het liefst elke dag. Dat is zo mooi. Het is alsof je in een aquarium rondzwemt: prachtig koraal en vissen met de mooiste kleuren en tekeningen. Hoe langer je kijkt hoe meer soorten je ziet. Geweldig.
Tot zover mijn eerste verslag.
Tot gauw weer allemaal.
Liefs
Jorien

  • 20 Maart 2017 - 10:31

    Bas:

    Lekker hoor ma, hier is het herfstachtig weer :-(
    Zie je woensdag!

  • 20 Maart 2017 - 10:33

    Rina:

    Hoi Jorien. De weg op waarbenjenu.nu gevonden voor je eerste berichtje. Wij hebben al app contact gehad en dat was gezellig. Je staat er stoer op hoor op je brommertje. Niet te overmoedig worden en ook niet naar de "hangplek" voor oudere jongeren (hihi).
    De start was misschien wat lastig maar jij bent wijs genoeg er een weg in te vinden. Nog geen kringloop gevonden? Super tijd op Bonaire en tot de volgende berichtjes app-jes.
    Liefs Rina

  • 20 Maart 2017 - 11:51

    Sjef & Lenie:

    Hallo Jorien,
    Dank voor je leuke verslag.
    Wij kunnen ons voorstellen dat je het daar erg naar je zin hebt.
    Eerlijk gezegd zijn wij een beetje jaloers als wij naar buiten kijken ☔️ Het lijkt wel of het nooit voorjaar wordt.

    Nog een hele fijne tijd!

    Geniet er van.

    Groetjes, Lenie en Sjef

  • 20 Maart 2017 - 18:52

    Anita:

    Hallo Jorien,
    Wat fijn om van je te horen. Geniet van het mooie weer en doe voorzichtig op de scooter. Wel stoer hoor op de scooter. Geniet van het snorkelen, lijkt me fantastisch.
    Liefs,
    Anita

  • 21 Maart 2017 - 09:05

    Igno:

    Hallo Jorien,

    Wat fijn dat je het daar zo naar je zin hebt. Marlies en ik zijn Positief jaloers, maar hier zal het ook wel beter worden. Leuk dat je zo sportief ben om te snorkelen en vooral het scooterrijden. Heelveel plezier daar en we missen je nu al.

    Groetjes,

    Marlies & Igno

  • 21 Maart 2017 - 13:40

    Agnes Van Egmond:

    Hoi Jorien,

    Wat leuk van je te horen. Heerlijk dat je zo geniet van het aquarium. En ook je vervoer is helemaal naar je zin. Vandaag hier nu de zon en wat wolken, maar nog een erg frisse wind. Maar als het goed is wordt het binnenkort 20 graden, kan me er nu al op verheugen. Jij zal je weg nog wel even moeten zoeken, maar Bas komt je daarbij helpen. Heel veel plezier met je zoon gezellig bij jou voor een paar weekjes. Geniet ervan. Veel plezier voor jou en tot de volgende keer.

    Liefs Agnes

  • 24 Maart 2017 - 22:17

    Thea:

    Hoi Jorien,

    Wat leuk dat je voor een poosje naar Bonaire bent. Heerlijk om op een scootertje het eiland te verkennen en zo te lezen gaat dat je goed af. Wij zijn ook op Bonaire geweest maar Thea en een scooter was niet zo'n goede match. Als ie eenmaal ging dan was er geen probleem maar wegrijden.......Ben van Van de Valk naar de ezels gereden en weer terug en dat was het dan. Ha, ha, achterop zitten was voor mij een stuk relaxter. Het is inderdaad een kwestie van wennen en als je er langer bent, zoals jij, is het een ideaal vervoermiddel.
    Lieve Jorien, ik wens je een hele fijne tijd op dat mooie eiland.

    Groetjes Thea

  • 06 April 2017 - 17:07

    Govert Riemens:

    Vooral die hangmat heerlijk lekker luieren met een temperatuur die zeer aangenaam is veel plezier

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jorien

Actief sinds 24 Feb. 2017
Verslag gelezen: 313
Totaal aantal bezoekers 2589

Voorgaande reizen:

12 Maart 2017 - 07 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: